BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

welcom2


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, February 27, 2011

aku?

Salam pasa sume peninjau...
malam nie eya rasa sunyi sangat...
sunyi ibarat malam yang xberpenghuni...
yang xberpenghuni dari batinnya..

eya rini nak bahaskan tentang AKU...
aku tu sape?
aku dia? dia aku? aku kamu?
aku tu universal...
aku tu kita xperlu tau sapa
melainkan AKU ADALAH DIRI SENDIRI...

tapi masalahnyer
kita kadang kala terlepas sesuatu perkara
yang sebenarnya kita tak kenal diri kita sapa....
wal hal kite dok heboh kat sume orang yang kite saje yang kenal diri kita
nyata! kita menipu diri sendiri
menipu dalam alam nyata dan fantasi..

mungkin kita tak sedar
tapi tu lah kenyataannya....
xda sorang pn dalm dunia nie mengenali dirinya sendiri
dan makin menipulah jika kita kata kita 
mengenali diri orang len 
sedangkan orang tu sendiri xkenali dirinya sendiri...
lucu tak?

xperlu berlagak tau
xperlu berlagak mengetahui..
kerana Allah saje yang maha mengetahui segalanya

renungkanlah......

0 Si Sembang: