BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

welcom2


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 17, 2011

dah terlambat

Salam pada semua
lame toi tak wat post
coz hati wat mase skang xmenentu

Eya kehilangan seseorang yang amat berharga dalam
hidup Eya
Hezriq Raffiq...
tepat selepas Azan Isya'
abg telah menghembuskan nafas yang terakhir..
pilu sangat ati Eya masa tu

Eya amat2 terkilan atas pemergiannya
kerana sepanjang hayat dia
Eya selalu buli dia, perkena dia, wat dia menangis
n selalu sangat marah dia
tapi dia xpernah marah Eya
dia sentiasa menjadi penyejuk n sentiasa tersenyum
walaupn eya sakit an ati dia

dulu Eya sentiasa kate dia menyemak jer
bila nak jumpe Eya 
tapi sebenarnya Eya sentiasa tunggu dia jumpa eya
bila dia balik muke eya sentiasa mencebik
tapi dalam hati eya happy sangat

dia selalu cakap dia sayang eya
tapi eya selalu cakap
ish menyampah lah!!
tapi dalam ati 
"adik sayang abg jugak"

sekarang bila dia dah xda
adik rindu abg
adik sayang abg
adik nak abg
adik betul2 sayang kat abg

hipokrit kan?
motif sangat!!!!!!
dah terlambat...



Wednesday, March 9, 2011

indah

indah
indah kadang kala tidak indah
tapi hanya di indah kan oleh seseorang yang
perasan indah

indah juga
bukan hanya indah di luar
tapi dalamannya nya indah...
walaupn ianya tidak seindah mana

perasan kah kita semua
dimanakah yang dikatakan indah itu?
siapakah yang indah itu?
mengapakah ianya indah
bilakah ia akan menjadi indah?

hanya indah indah indah.........

Saturday, March 5, 2011

musang dengan manusia

Assalamualaikum pada semua
rindu ngan korang
lame gak eya xmenulis nie
coz 2 n 3 ari nie xda mud n idea nak menulis
letih , penat ngan sedih bercampur menjadi 1.....

hahaaa emo lah pulak
semalam mase eya berjoging
eya terpikir
sebenarnyer dunia nie banyak lagi 
yang belum eya terokai
yang belum eya amati

satu peristiwa yang wat eya terfikir
eya nampak seekor musang

tercomel sangat la musang nie
{hakikatnyer musang yang eya jumpe tu itam n xbape nak comel}

xsangka plak kedah ade musang...
musang tu seakan2 buta di siang hari
dia langgar jer pe yang ade kat depan dia

dia guna kan idung dia untuk menentukan hala tuju dia
ibarat manusia yang celik pada zahirnya
tapi buta sebenarnya...

buta ngan kealpaan dunia
tapi jika sentiasa mengingati Allah
semestinya Allah akan memberikan panduan pada nya
InsyaAllah...

There was an error in this gadget