BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

welcom2


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 17, 2011

dah terlambat

Salam pada semua
lame toi tak wat post
coz hati wat mase skang xmenentu

Eya kehilangan seseorang yang amat berharga dalam
hidup Eya
Hezriq Raffiq...
tepat selepas Azan Isya'
abg telah menghembuskan nafas yang terakhir..
pilu sangat ati Eya masa tu

Eya amat2 terkilan atas pemergiannya
kerana sepanjang hayat dia
Eya selalu buli dia, perkena dia, wat dia menangis
n selalu sangat marah dia
tapi dia xpernah marah Eya
dia sentiasa menjadi penyejuk n sentiasa tersenyum
walaupn eya sakit an ati dia

dulu Eya sentiasa kate dia menyemak jer
bila nak jumpe Eya 
tapi sebenarnya Eya sentiasa tunggu dia jumpa eya
bila dia balik muke eya sentiasa mencebik
tapi dalam hati eya happy sangat

dia selalu cakap dia sayang eya
tapi eya selalu cakap
ish menyampah lah!!
tapi dalam ati 
"adik sayang abg jugak"

sekarang bila dia dah xda
adik rindu abg
adik sayang abg
adik nak abg
adik betul2 sayang kat abg

hipokrit kan?
motif sangat!!!!!!
dah terlambat...



2 Si Sembang:

harith_potter said...

sabar erk...kami akan sentiasa ada untuk eya....hrap eya blh happy la....k...hehe

Eya Si Mawar Merah said...

thanx abg... beruntung adik dapat kenal abg2

There was an error in this gadget