BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

welcom2


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, February 3, 2011

abg Angkat?suke amik kesempatan ke?

Salam sume...
letihnyer rini... adoi,,,,
tapi eya masih ade mase nak cot cet ngan korang gi..

tadi eya ade terdengar bebudak nie cegite2 kat kedai
pasai berAbg angkat nie...
cite punye la propa giler
kate abg angkat nie sume xguna n nak amik kesempatan
pedih gak dengar
nak jer membalas n keluarkan hujah2 kat diorang
tapi apakan daya...
kelas dah menunggu.. heeeee

sebenarnyer yang eya nak cerita nie
nak bagi le korang beza 
mane abg yang bek n mane yang boleh dicampak

eya ade banyak gak abg angkat
tapi sume tak penah amik kesempatan ngan eya
yang penting kita pandai memilih dan dapat bezakan 
antara yang berpura2 n yang betol2 sayangkan kite.......

lihat peribadi diorang
biar muke n mulut nampak jahat 
tapi dalam hati melindungi kite
sayang ngan kite seadanyer

pilih abg pun same jugak dengan cara kta memilih ketua
lihat dari sudut Agama, peribadi, rupa dan keturunan
yang penting ade pegangan agama

tapi kalu dia jer yang ade pegangan agama tak guna jugak
kite pn perlu ade juga
saling batas membatasi...
coz syaitan tu suke men sesat2 kan orang nie

heee... sekali dah ade tanduk
makkkkkk!!!!!
xdapek la den nak nolong...

3 Si Sembang:

Shue LonelYnomo said...

aq skong ble ko kte cri abg agkt msty tgok pribdi nyer.. ta sme abg agkt na amk ksmptn.. ade nyer abg agkt abg agkt yg na amek ksmptn uh sbb dri sndri yg slh plih.. bak kte ko abg agkt cm uh ptot di cmpk jer.. skong 100%..hehe... troskn kq...;)) aq sokong ko slalu...

Eya Si Mawar Merah said...

hahahaaa
ko pn kalu amik kesempatan aku campak jgak
:).. just joke..
yup... plih la yang terbaik...
pilihan sentiasa di tangan kiter

ZaM said...

Yups.... Mender2 Camni kena Men Milih2 nih,.. hehehe... rambut sama hitam, hati lain2,.. pasai tak nampak hati tu yang banyak kes kesempatan tu... asik berkesempatan jer... sempat je diorang.. isk sempat sungguh

There was an error in this gadget